Správné informace ve správný čas jsou nejen rozhodující konkurenční výhodou v mnoha oblastech, ale také zásadním faktorem pro zvyšování efektivity a kvality. Nové digitální katalogy jsou již k dispozici. Se spuštěním online katalogu došlo také k reorganizaci a kategorizaci našich produktových skupin, což zajišťuje snadnější a intuitivnější vyhledávání. Rozsáhlé informace ve webovém katalogu jsou v rámci relaunche nově dostupné i v listovacích katalozích, což výrazně zvyšuje uživatelskou přívětivost.
Svět produktů a svět témat
Online katalogy jsou rozděleny do produktového a tematického světa. Téměř celý sortiment je zde představen ve dvanácti nových produktových oblastech. Tyto oblasti jsou dále rozděleny do jednoduchých produktových skupin, aby bylo možné provést rychlý a strukturovaný výběr. Není nutné přihlášení. Zákazníci a zájemci mohou využívat informace z produktových oblastí rovnocenně. Cíl usnadnění orientace a zlepšení intuitivního používání je tak dokonale splněn a značně usnadňuje vyhledávání. Nový systém zlepšuje interakci mezi webkatalogem a weshopem na všech úrovních. Mapování sortimentu je značně zjednodušeno. Veškerý obsah jako například videa, bezpečnostní listy, montážní návody, 360stupňové obrázky a mnoho dalšího lze pak v případě potřeby okamžitě zobrazit v listovacích katalozích. Jednotlivé produkty lze navíc také jednoduše přenést z webkatalogového okna do nákupního košíku. To šetří čas, peníze a určitě i nervy. Nový vizuální jazyk je srozumitelný a uživatele pohodlně a snadno provede světem produktů. V tematických světech jsou klasické tištěné brožury dočasně zobrazeny jako listovací katalogy. To znamená, že lze rychle a snadno vyvolat i aktuální informace v nově spuštěném webkatalogovém okně.
WEBKATALOG Produktový a tematický svět
(Autor: Andreas Prammer, překlad Š. Ayeni, )